Dynamický nákupní systém: Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018

Informace o dynamickém nákupním systému

fáze dynamického nákupního systému Ukončen
Tento dynamický nákupní systém byl ukončen.

Systémové číslo DNS: P16V00000070
DNS v režimu zákona: Ano
Evidenční číslo ve VVZ: 634925
Datum otevření: 23.03.2016
Datum zavedení: 23.03.2016 00:00
Datum ukončení: 01.03.2018 23:59

Název a popis předmětu

  • Název: Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018
  • Stručný popis předmětu:
    Předmětem dynamického nákupního systému jsou pera, tužky, mazací pryž, fixy, značkovače, ořezávátka, držáky na tužky a pera, razítka, korektory, nástěnky, pásky a kotouče do kalkulaček, tabule (kreslící, suché, plánovací), papírnické zboží, samolepící pásky, organizéry a příslušenství, rýsovací potřeby, sešívací svorky, cvočky, napínáčky, kroužkové vazače a kancelářské sponky, sešívačky, odstraňovače sešívacích svorek, děrovačky, obálky, pořadače, přihrádky na dopisy a podobné dokumenty, psací podložky, kalendáře, nástěnné plánovače, atd.

Předpokládaná hodnota

  • Předpokládaná hodnota: 10 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP

Adresa kontaktního místa

Nabídky a žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Zakázky v DNS