Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb v DNS - 2016/0046

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 897
Systémové číslo: P16V00000048
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 640545
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018
Počátek běhu lhůt: 15.06.2016
Žádost o účast v DNS podat do: 01.07.2016 11:30
Nabídku podat do: 04.10.2016 11:30
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb v DNS - 2016/0046
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodání kancelářských potřeb pro UJEP.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená oznámením
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 39 176 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Čestná prohlášení a prohlášení předběžné nabídky Dokument MS Word Čestná prohlášení + prohlášení předběžné nabídky.docx 93.41 KB
Odkaz na zadávací dokumentaci Dokument MS Word Odkaz na ZD_kanpot.doc 127.50 KB
Příloha č. 1- podrobná specifikace Uchazeč nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0046.xlsx 64.61 KB
Závazné smluvní podmínky Uchazeč dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Priloha c. 2 - zavazne smluvni podminky 0046.pdf 283.66 KB
Krycí list Uchazeč dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Priloha c. 3 - Kryci list 0046.doc 155.50 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0046.pdf 1.72 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
12.10.2016 11:59 ostatní Kateřina Drozdová Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky    

Hodnocení nabídek

Základní hodnotící kritérium

  • nejnižší nabídková cena (Kč bez DPH)

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického nákupního systému 09 uveřejněný 15.06.2016 15.06.2016
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 22.09.2016 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 25.10.2016 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
PAPERA s.r.o. 25945653 Česká republika 29 606,88 35 824,32
POPROKAN s.r.o. 64051218 Česká republika 27 409,92 33 166,00

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 24.10.2016

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
POPROKAN s.r.o. 64051218 Česká republika 27 409,92 33 166,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 08.11.2016
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2016 27 409,92 33 166,00