Veřejná zakázka: Servisní podpora hromadné korespondence a elektronického podepisování dokumentů studijní agendy UJEP - 2025/0031

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 2600
Systémové číslo: P25V00000033
Datum zahájení: 20.03.2025
Nabídku podat do: 02.04.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Servisní podpora hromadné korespondence a elektronického podepisování dokumentů studijní agendy UJEP - 2025/0031
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je Servisní podpora hromadné korespondence a elektronického podepisování dokumentů studijní agendy UJEP dle technické specifikace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněnou výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 462 810 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy