Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb v DNS – 2013/0038

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 244
Systémové číslo: P13V00000035
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: 355248
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby
Počátek běhu lhůt: 17.04.2013
Žádost o účast v DNS podat do: 02.05.2013 11:30
Nabídku podat do: 13.05.2013 11:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb v DNS – 2013/0038
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodávka tonerů pro správu kolejí a menz, filozofickou fakultu, fakultu výrobních technologií a managementu, rektorát UJEP, pedagogickou fakultu, VYCERO projekt NetRegio - Platforma pro akceleraci sítí vztahů a vazeb mezi prostředím výzkumu regionálního rozvoje a aplikační sférou CZ.1.07/2.4.00/17.0132, projekt Otevřená univerzita, otevřená věda CZ.1.07/2.3.00/35.0044, projekt ENVIMOD - „Modernizace výuky technických a přírodovědných oborů na UJEP se zaměřením na problematiku ochrany životního prostředí“ CZ.1.07/2.2.00/28.0205, fakultu životního prostředí a přírodovědeckou fakultu.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená oznámením
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 250 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků