Public contract: Dodání IT zařízení pro PF v DNS – 2022/0074

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 2101
System number: P22V00000111
Contracting authority registration number: 2022/0074
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2022-027661
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 19.05.2022
Tender submit to: 30.05.2022 10:00
Cancel date: 16.06.2022

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodání IT zařízení pro PF v DNS – 2022/0074
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Zadavatel v rámci inovativního přístupu k nákupu IT v DNS požaduje dodání 3ks prezentérů, 1ks multifunkční tiskárny, 1ks notebooku, 2ks sety klávesnice a myši, 1ks switch, 7ks monitorů a 2ks přenosných reproduktorů pro Pedagogickou fakultu UJEP v rámci projektu U21, reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002408.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 74 379 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0074.pdf 3.00 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Podrobná specifikace_0074.xlsx 18.42 KB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0074.docx 158.55 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 -krycí list_0074.doc 149.50 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
16.06.2022 10:45 other Veronika Benešová Oznámení o zrušení VŘ    

Public documents

 
No records to display.

Forms

URL addresses

List of tenderers