Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb v DNS – 2017/0108

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 1076
Systémové číslo: P17V00000110
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-034851
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018
Datum zahájení: 09.11.2017
Nabídku podat do: 27.11.2017 11:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb v DNS – 2017/0108
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodávka kancelářských potřeb pro součásti UJEP.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 66 355 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1- podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky a CELOU přílohu č. 1 - podrobná specifikace vloží do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0108.xlsx 123.21 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Priloha c. 2 - zavazne smluvni podminky 0108.pdf 416.57 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Priloha c. 3 - Kryci list 0108.doc 175.50 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0108.pdf 2.68 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
21.11.2017 11:19 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Drozdová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
21.11.2017 11:16 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Drozdová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
21.11.2017 10:36 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Drozdová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.12.2017 10:03 ostatní Kateřina Drozdová Oznámení o zrušení zadávacího řízení    

Veřejné dokumenty

 
Žádné dokumenty k zobrazení.

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 21.11.2017 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 14.12.2017 14.12.2017

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00001076

Seznam účastníků

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.