Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb pro MOPR v DNS - 2018/0063

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 1232
Systémové číslo: P18V00000149
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-028000
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2018 - 2022
Datum zahájení: 16.07.2018
Nabídku podat do: 27.07.2018 11:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb pro MOPR v DNS - 2018/0063
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání 3 magnetických sklokeramických tabulí, skartovacího stroje a flipchartu pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 37 561 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0063.docx 86.55 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0063.pdf 535.27 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0063.doc 176.50 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0063.pdf 2.65 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 17.08.2018 17.08.2018

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00001232

Seznam účastníků

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.