DBID: 1232
Systémové číslo: P18V00000149 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-028000 Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2018 - 2022
Datum zahájení:
16.07.2018
Nabídku podat do:
27.07.2018 11:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka kancelářských potřeb pro MOPR v DNS - 2018/0063
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání 3 magnetických sklokeramických tabulí, skartovacího stroje a flipchartu pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
37 561 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
IČO: 44555601
Poštovní adresa: Pasteurova 1
40096 Ústí nad Labem
Název oddělení:
Oddělení Veřejných zakázek UJEP
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)