Dynamický nákupní systém: Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2018 - 2022

Informace o dynamickém nákupním systému

fáze dynamického nákupního systému Ukončen
Tento dynamický nákupní systém byl ukončen.

Systémové číslo DNS: P18V00000031
DNS v režimu zákona: Ano
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-007372
Datum otevření: 09.03.2018
Datum zavedení: 10.05.2018 11:00
Datum ukončení: 04.03.2022 10:00

Název a popis předmětu

  • Název: Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2018 - 2022
  • Stručný popis předmětu:
    Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS budou dodávky standardních kancelářských potřeb pro zadavatele jako je např. kancelářský papír, propisovací pera, zvýrazňovače, šanony apod.

Předpokládaná hodnota

  • Předpokládaná hodnota: 10 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP

Adresa kontaktního místa

Nabídky a žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Zadávací dokumentace

 

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Zakázky v DNS

Název Fáze Datum zahájení [i] Předpokládaná hodnota
Dodávka kancelářských potřeb pro MOPR v DNS - 2018/0181 Zadáno 10.09.2018 12 130 Kč bez DPH
Dodávka kancelářských potřeb pro MOPR v DNS - 2018/0173 Zadáno 14.08.2018 37 561 Kč bez DPH
Dodávka kancelářských potřeb pro MOPR v DNS - 2018/0063 Zrušeno 16.07.2018 37 561 Kč bez DPH