Public contract: Dodávka kancelářských potřeb v DNS – 2016/0104

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 961
System number: P16V00000117
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018
Date of commence: 16.11.2016
Tender submit to: 28.11.2016 11:30
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka kancelářských potřeb v DNS – 2016/0104
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro fakultu sociálně ekonomickou, pedagogickou fakultu, pro přírodovědeckou fakultu, pro filozofickou fakultu, pro fakultu výrobních technologií a managementu, pro vědeckou knihovnu a pro rektorát.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 92 063 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1- podrobná specifikace Uchazeč nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0104.xlsx 93.33 KiB
Závazné smluvní podmínky Uchazeč dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Priloha c. 2 - zavazne smluvni podminky 0104.pdf 285.44 KiB
Krycí list Uchazeč dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Priloha c. 3 - Kryci list 0104.doc 155.50 KiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0104.pdf 1.75 MiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance