Public contract: Dodávka drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek v DNS - 2016/0026

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 879
System number: P16V00000030
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 636106
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na dodávku drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek
Date of start: 13.04.2016
Request to participate in DPS submit until: 29.04.2016 11:30
Tender submit to: 20.06.2016 11:30
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek v DNS - 2016/0026
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodání drogistického zboží pro UJEP.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by notice
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 112 352 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Čestná prohlášení Dokument MS Word cestna_prohlaseni_zakazka.doc 83.50 KB
Odkaz na zadávací dokumentaci Dokument MS Word Odkaz na ZD.doc 1.02 MB
Prohlášení předběžné nabídky Dokument MS Word Prohlášení předběžné nabídky.docx 46.33 KB
Příloha č. 1- podrobná specifikace Uchazeč nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0026.xlsx 61.05 KB
Závazné smluvní podmínky Uchazeč dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Priloha c. 2 - zavazne smluvni podminky 0026.pdf 83.82 KB
Krycí list Uchazeč dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Priloha c. 3 - Kryci list 0026.doc 155.00 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0026.pdf 1.31 MB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
22.06.2016 14:14 other Kateřina Drozdová Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky    

Evaluation of the tenders

Basic evaluation criterion

  • lowest tender price (CZK without VAT)

Public documents

Forms

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00000879

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
INEX Česká republika s.r.o. 61328987 Czech Republic 79 721,80 96 463,38

Selected contractor


Date of contract conclusion: 28.06.2016

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
INEX Česká republika s.r.o. 61328987 Czech Republic 79 721,80 96 463,38

Value finally paid

State: Contract performance terminated 08.07.2016
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2016 79 721,80 96 463,38