DBID: 2529
Systémové číslo: P24V00000125 Evidenční číslo zadavatele: 2024/0118 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-062393
Datum zahájení:
11.12.2024
Nabídku podat do:
17.01.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro UJEP - 2024/0118
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a § 134 zákona s jedním dodavatelem na dodávku kancelářských potřeb specifikovaných v příloze č. 3 této zadávací dokumentace dle aktuálních potřeb zadavatele. Rámcová dohoda bude s jedním dodavatelem uzavřena na dobu určitou – ode dne uveřejnění příslušné rámcové dohody do registru smluv Ministerstva vnitra ČR po dobu 4 let.
Předmětem plnění jednotlivých veřejných zakázek zadávaných na základě uzavřené rámcové dohody je dodávka kancelářských potřeb (dále jen „zboží“) dle specifikace v příloze č. 3 této zadávací dokumentace, a to vždy v rozsahu specifikovaném zadavatelem podle jeho aktuálních potřeb v jednotlivých výzvách k poskytnutí plnění.
Vybraný dodavatel bude předmět plnění jednotlivých veřejných zakázek realizovat podle skutečných potřeb zadavatele a následně bude i fakturace a úhrada provedena podle skutečně provedených dodávek.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
8 000 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústí nad Labem
Zadavatel
Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
IČO: 44555601
Poštovní adresa: Pasteurova 1
40096 Ústí nad Labem
Název oddělení:
Oddělení Veřejných zakázek UJEP
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz