Public contract: Dodávka IT zařízení v DNS pro FSE a FF - 2021/0105

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1906
System number: P21V00000119
Contracting authority registration number: 2021/0105
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-041500
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 01.10.2021
Tender submit to: 12.10.2021 10:00
Cancel date: 15.10.2021

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka IT zařízení v DNS pro FSE a FF - 2021/0105
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Zadavatel v rámci inovativního přístupu k nákupu IT v DNS požaduje dodání 2ks konvertibilních notebooků pro projekt „Smart City – Smart Region – Smart Community“, reg. č. CZ.02.1.01/0.0/0.0/17_048/0007435 pro Fakultu sociálně ekonomickou UJEP, dále dodání 1ks notebooku pro Filozofickou fakultu UJEP.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 66 600 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0105.pdf 2.89 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Podrobná specifikace_0105.xlsx 33.00 KB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č.2 - Závazné smluvní podmínky_0105.docx 156.33 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - krycí list 0105.doc 147.00 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
15.10.2021 13:45 other Veronika Benešová Oznámení o zrušení VŘ    

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 08.11.2021 08.11.2021

URL addresses

List of tenderers