Public contract: Nákup IT techniky pro CI UJEP v DNS – 2021/0009

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1795
System number: P21V00000008
Contracting authority registration number: 2021/0009
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-020470
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 19.03.2021
Tender submit to: 12.04.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup IT techniky pro CI UJEP v DNS – 2021/0009
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Zadavatel v rámci inovativního přístupu k nákupu IT v DNS požaduje dodání minipočítačů s příslušenstvím (68ks), kamery s vysokým rozlišením (68ks), objektivy pro kamery s vysokým rozlišením (68ks), Switch PoE (3ks), PoE napájení pro minipočítače (68ks) do Centra informatiky UJEP pro projekt OP VVV "U21 - Reproreg", reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_058/0010208.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 389 980 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0009.pdf 2.96 MiB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace_0009.xlsx 16.87 KiB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0009.docx 156.54 KiB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - krycí list 0009.doc 166.50 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance