Public contract: Dodávka IT zařízení pro Erasmus v DNS – 2021/0003

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1790
System number: P21V00000003
Contracting authority registration number: 2021/0003
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-006432
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 12.01.2021
Tender submit to: 22.01.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka IT zařízení pro Erasmus v DNS – 2021/0003
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v DNS je dodání 1ks tiskárny pro projekt Erasmus+, reg.č. 2019-1-CZ01-KA103-060197, 1ks notebooku a 8 ks grafických tabletů pro projekt Erasmu, reg. č. 2020-1-CZ01-KA103-077218.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 53 700 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídky_0003.pdf 2.57 MiB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Např. Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0003.xlsx 90.40 KiB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0003.pdf 674.84 KiB
Příloha č. 3 - Krycí list Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0003.doc 177.00 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
03.02.2021 13:33 other Veronika Benešová Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky    

Evaluation of the tenders

Public documents

 
No records to display.

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 22.02.2021 22.02.2021

URL addresses

Contract performance