Public contract: Vybavení IT pro FSE v DNS - 2020/0095

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1775
System number: P20V00000124
Contracting authority registration number: 2020/0095
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2020-043786
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 03.11.2020
Tender submit to: 16.11.2020 10:00
Cancel date: 07.12.2020

Title, type and description of public contract

  • Title: Vybavení IT pro FSE v DNS - 2020/0095
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v DNS je dodání 3ks dataprojektoru vč. instalace, 14ks stolní PC, 14ks monitoru, 3ks barevné multifunkční zařízení , 1ks All In One PC, 1ks dataprojektor, 1ks 3D tiskárna + čistící a vytvrzovací nádrž, 1ks přístupový bod bezdrátové sítě s PoE injektorem, vše pro Fakultu sociálně ekonomickou UJEP pro projekt OP VVV "U21 - Kvalitní infrastruktura", reg. č. CZ.02.2.67/0.0/0.0/16-016/0002560.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 376 990 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek _0095.pdf 2.59 MiB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0095.xls 42.00 KiB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0095.pdf 664.27 KiB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0095.doc 177.00 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

Forms

URL addresses

List of tenderers