Public contract: Nákup vybavení pro distanční výuku PřF v DNS - 2020/0094

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1774
System number: P20V00000123
Contracting authority registration number: 2020/0094
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-002765
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 26.10.2020
Tender submit to: 16.11.2020 10:00
Cancel date: 14.01.2021

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup vybavení pro distanční výuku PřF v DNS - 2020/0094
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v DNS je nákup a dodání 5ks grafických tabletů (velký s příslušenství), 6 ks grafických tabletů, 2 ks tabletů s příslušenstvím, 2ks vizualizer, 3ks monitor, 1ks sluchátka, 9ks mikrofon, 3ks sluchátka s mikrofonem, 2ks tabletů, 10ks webkamer pro distanční výuku Přírodovědecké fakulty UJEP.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 250 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0094.pdf 885.48 KiB
Příloha č.1 - Podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0091.xlsx 33.58 KiB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0094.pdf 497.92 KiB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0094.doc 157.50 KiB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Zadavatel po zpětné kontrole https://ezak.ujep.cz/contract_display_1774.html uveřejňuje správnou přílohu č. 1 - technická specifikace, která po nacenění veškerých položek musí být součástí nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 -podrobná specifikace_0094.xlsx 51.53 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
06.11.2020 13:43 explanation, completion, changes of procurement documents Simona Ježková Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    
29.10.2020 08:31 explanation, completion, changes of procurement documents Simona Ježková Explanation / Completion / Changes of procurement documents    
29.10.2020 08:19 explanation, completion, changes of procurement documents Simona Ježková Explanation / Completion / Changes of procurement documents    

Other messages for the contract

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 29.10.2020 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 06.11.2020 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 25.01.2021 25.01.2021

URL addresses

List of tenderers

List of tenderers


No participant is assigned.