Veřejná zakázka: Dodávka IT zařízení v DNS – 2019/0135

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1566
Systémové číslo: P19V00000142
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-030701
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Datum zahájení: 08.08.2019
Nabídku podat do: 20.08.2019 11:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka IT zařízení v DNS – 2019/0135
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání 1 PC s klávesnicí a myší a 1 monitoru pro Fakultu sociálně ekonomickou UJEP pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555, dodání 1 tiskárny pro Přírodovědeckou fakultu UJEP, dodání 1 cestovního notebooku s klávesnicí, myší, video kabelem, druhým napájecím zdrojem a obalem na notebook pro Centrum informatiky UJEP a dodání tabletu se stylusem a klávesnicí pro terénní výzkum a mobilní kancelář pro Přírodovědeckou fakultu UJEP.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 73 327 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0135.xls 93.00 KiB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky0135.pdf 383.09 KiB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0135.doc 275.00 KiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0135.pdf 2.78 MiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 03.09.2019 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 05.09.2019 05.09.2019

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky