Public contract: Tisk a dodání diáře v AJ v DNS – 2018/0125

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 1249
System number: P18V00000166
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-027997
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na tisky, publikace a propagační předměty 2018 -2026
Date of commence: 17.07.2018
Tender submit to: 30.07.2018 11:30
Contracts catalog: go to contract

Title, type and description of public contract

  • Title: Tisk a dodání diáře v AJ v DNS – 2018/0125
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je grafické zpracování, náhled, korektura, tisk a dodání diáře v anglickém jazyce pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Kvalitní, moderní a otevřená instituce“, reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002408.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 35 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky a CELOU přílohu č. 1 - podrobná specifikace vloží do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0125.xls 70.00 KiB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky 0125.pdf 270.85 KiB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0125.doc 177.00 KiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0125.pdf 2.54 MiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance