Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro UJEP – 2017/0028

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1005
Systémové číslo: P17V00000039
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-014220
Datum zahájení: 01.06.2017
Nabídku podat do: 08.08.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro UJEP – 2017/0028
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a § 134 zákona s jedním dodavatelem na dodávka kancelářských potřeb specifikovaných v příloze č. 4 této zadávací dokumentace pro potřeby zadavatele. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu určitou – ode dne uveřejnění příslušné rámcové smlouvy do registru smluv Ministerstva vnitra ČR po dobu 3 let.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 6 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky