DBID: 2575
Systémové číslo: P25V00000008 Evidenční číslo zadavatele: 2025/0006 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2018 - 2026
Datum zahájení:
14.01.2025
Nabídku podat do:
28.01.2025 10:00
Datum zrušení: 30.01.2025
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka konferenčního stolu do kanceláře - 2025/0006
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Zadavatel v rámci inovativního přístupu ke vzdělání požaduje dodání kancelářského stolku, který je specifikován níže v této Výzvě.
Typ: moderní konferenční stolek, industriální styl
Barva, materiál: černá kovová podnož, MDF deska dekor dub v. 6 cm
včetně přídavného úložného prostoru
rozměry (+- 2 %): Š 60 cm x D 120 cm x V 40 cm
Výrobek bude obsahovat jednoduchý a názorný návod k rozebrání a náhradě poškozených dílců/ materiálů. Rozebrání a náhradu musí být možné provádět pomocí běžného základního ručního nářadí a bez speciální kvalifikace.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
6 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Ústí nad Labem
Zadavatel
Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
IČO: 44555601
Poštovní adresa: Pasteurova 1
40096 Ústí nad Labem
Název oddělení:
Oddělení Veřejných zakázek UJEP
Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Elektronická komunikace
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz