Veřejná zakázka: Nákup propagačních předmětů s potiskem PřF UJEP v DNS - 2022/0104

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2141
Systémové číslo: P22V00000151
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-037086
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na tisky, publikace a propagační předměty 2018 -2026
Datum zahájení: 15.07.2022
Nabídku podat do: 01.08.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup propagačních předmětů s potiskem PřF UJEP v DNS - 2022/0104
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodání propagačních předmětů.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 79 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0104.pdf 2.56 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Podrobná specifikace_ 0104.xlsx 1.85 MB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0104.doc 230.00 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - Krycí list_0104.doc 149.00 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
19.07.2022 09:19 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Simona Ježková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
19.07.2022 08:19 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Simona Ježková Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
15.08.2022 11:03 ostatní Simona Ježková Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky    

Veřejné dokumenty

 
Žádné dokumenty k zobrazení.

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 19.07.2022 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 19.09.2022 19.09.2022

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky