Public contract: Nákup IT techniky pro CI UJEP v DNS – 2021/0024

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1812
System number: P21V00000025
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-020485
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 20.04.2021
Tender submit to: 30.04.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup IT techniky pro CI UJEP v DNS – 2021/0024
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Zadavatel v rámci inovativního přístupu k nákupu IT v DNS požaduje dodání LCD monitorů (8ks), pevné disky (2x), notebooky (6x), stolní držáky pro dva monitory, tablet (1ks) a stylus (1x) do Centra informatiky UJEP pro projekt OP VVV "U21 - Reproreg", reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_058/0010208.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 190 123 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0024.pdf 2.97 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace_0024.xlsx 87.16 KB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0024.docx 156.57 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - krycí list 0024.doc 166.50 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance