DBID: 2575
System number: P25V00000008 Contracting authority registration number: 2025/0006 Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2018 - 2026
Date of commence:
14.01.2025
Tender submit to:
28.01.2025 10:00
Cancel date: 30.01.2025
Title, type and description of public contract
Title: Dodávka konferenčního stolu do kanceláře - 2025/0006
Type of public contract: Supplies
Brief subject description: Zadavatel v rámci inovativního přístupu ke vzdělání požaduje dodání kancelářského stolku, který je specifikován níže v této Výzvě.
Typ: moderní konferenční stolek, industriální styl
Barva, materiál: černá kovová podnož, MDF deska dekor dub v. 6 cm
včetně přídavného úložného prostoru
rozměry (+- 2 %): Š 60 cm x D 120 cm x V 40 cm
Výrobek bude obsahovat jednoduchý a názorný návod k rozebrání a náhradě poškozených dílců/ materiálů. Rozebrání a náhradu musí být možné provádět pomocí běžného základního ručního nářadí a bez speciální kvalifikace.
Procedure type, estimated value
Procedure:
contract in DPS commenced by invitation
Public contract regime:
above-the-threshold
Estimated value:
6 000 Kč without VAT
Place of performance
Ústí nad Labem
Contracting authority
Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
CRN: 44555601
Postal address: Pasteurova 1
40096 Ústí nad Labem
Name of the department:
Oddělení Veřejných zakázek UJEP
Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154
Contact address
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Electronic communication
Within this contract, it is possible to communicate electronically via the eCommunication of the Contractor portal of the FEN.cz platform