Public contract: Dodávka IT zařízení v DNS - 2020/0077

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1753
System number: P20V00000102
Contracting authority registration number: 2020/0077
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2020-037658
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 25.08.2020
Tender submit to: 09.09.2020 10:00
Cancel date: 15.09.2020

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka IT zařízení v DNS - 2020/0077
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v DNS je dodání 1 ks 4G výkonného tabletu pro reklamační středisko UJEP, dodání 1 ks tiskárny a 1 ks monitoru pro projekční kancelář UJEP pro projekt OP VVV "U21 - Univerzita reflektující problémy regionu severozápadních Čech", reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_058/0010208 a dále dodání 5ks podložek pod myš pro projekční kancelář UJEP.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 29 750 Kč without VAT

Place of performance

  • Ústí nad Labem

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky v DNS Dokument PDF Vyzva_podani_nabidky_2020_0077 .pdf 2.50 MiB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Např. Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0027.xlsx 32.32 KiB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0077.pdf 376.25 KiB
Příloha č. 3 - Krycí list Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0077.doc 157.50 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

 
No records to display.

Forms

URL addresses

List of tenderers