Public contract: Dodávka IT zařízení v DNS - 2020/0045

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 1720
System number: P20V00000069
Contracting authority registration number: 2020/0045
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2020-026911
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 17.06.2020
Tender submit to: 02.07.2020 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka IT zařízení v DNS - 2020/0045
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání notebooku pro rektorát UJEP, dodání notebooků a monitorů pro centrum informatiky UJEP, dodání notebooků, tašek na notebooky a externích disků pro projekt U21 - Reproreg - U21 Univerzita reflektující problémy regionu severozápadních Čech, reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_058/0010208 a dodání notebooků pro rektorát pro projekt U21 - Kvalitní, moderní a otevřená instituce, reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002408.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 180 412 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0045.pdf 2.38 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0045.xlsx 36.89 KB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0045.pdf 369.38 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0045.doc 157.50 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance