Veřejná zakázka: UJEP - vybavení budovy CPTO - vybavení laboratoří v DNS – 2019/0093

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1528
Systémové číslo: P19V00000104
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-030267
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2018 - 2026
Datum zahájení: 01.07.2019
Nabídku podat do: 17.07.2019 11:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: UJEP - vybavení budovy CPTO - vybavení laboratoří v DNS – 2019/0093
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání a instalace nábytku do laboratoří připravované budovy, novostavby CPTO pro projekt UJEP – Novostavba UJEP – Centrum přírodovědných a technických oborů v Kampusu UJEP (i. č. EDS: 133D21W002206).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 4 471 289 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1 - podrobná specifikace (výkaz výměr) Účastník nacení veškeré položky a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace (výkaz výměr) 0093.xlsx 140.44 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0093.pdf 509.26 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - Kryci list 0093.doc 155.50 KB
Příloha č. 4 - projektová dokumentace - interiér CPTO Pro otevření je třeba stáhnout oba soubory Přílohy č. 4. Archiv ZIP Příloha č. 4 - projektová dokumentace - interiér CPTO.zip.001 200.00 MB
Příloha č. 4 - projektová dokumentace - interiér CPTO Pro otevření je třeba stáhnout oba soubory Přílohy č. 4. application/octet-stream Příloha č. 4 - projektová dokumentace - interiér CPTO.zip.002 91.67 MB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0093.pdf 2.63 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
25.07.2019 09:56 ostatní Kateřina Drozdová Oznámení o výběru dodavatele    

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nejnižší nabídková cena nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 
Žádné dokumenty k zobrazení.

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky