Public contract: Potisk a dodávka, vč. montáže 2 bannerů v DNS – 2019/0083

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1511
System number: P19V00000087
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2019-019970
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na tisky, publikace a propagační předměty 2018 -2026
Date of commence: 24.05.2019
Tender submit to: 06.06.2019 11:30
Cancel date: 13.06.2019

Title, type and description of public contract

  • Title: Potisk a dodávka, vč. montáže 2 bannerů v DNS – 2019/0083
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je tisk, dodávka a montáž 2 bannerů v rámci zajištění povinné publicity projektů OP VVV „Univerzita 21. století – Výstavba výukových prostor pro FUD“, reg. č. CZ.02.2.67/0.0/0.0/18_059/0010210, a „Univerzita 21. století – Výstavba výukových prostor pro zdravotnické a technické studijní programy“, reg. č. CZ.02.2.67/0.0/0.0/18_059/0010209.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 9 918 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0083.xlsx 37.10 KiB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky 0083.pdf 273.22 KiB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0083.doc 177.00 KiB
Příloha. č. 4 - Náhled - U21 - REART Dokument PDF Příloha. č. 4 - Náhled - U21 - REART.pdf 2.19 MiB
Příloha č. 5 - Náhled - U21 - RESTAV Dokument PDF Příloha č. 5 - Náhled - U21 - RESTAV.pdf 3.84 MiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0083.pdf 2.60 MiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
13.06.2019 12:28 other Kateřina Drozdová Oznámení o zrušení zadávacího řízení    

Public documents

Forms

URL addresses

List of tenderers