Public contract: Dodávka odpadkových košů do budovy CBEO v DNS – 2019/0021

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1423
System number: P19V00000021
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2019-008030
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na dodávku drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek 2018 - 2022
Date of commence: 12.02.2019
Tender submit to: 06.03.2019 11:30

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka odpadkových košů do budovy CBEO v DNS – 2019/0021
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání odpadkových košů do nové budovy CBEO pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Centrum biologických a environmentálních oborů“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/16_016/0002495.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 11 130 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0021.xls 67.00 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0021.pdf 551.14 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0021.doc 176.50 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0021.pdf 2.62 MB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
25.02.2019 11:15 explanation, completion, changes of procurement documents Kateřina Drozdová Explanation / Completion / Changes of procurement documents    

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
11.03.2019 09:30 other Kateřina Drozdová Oznámení o zrušení zadávacího řízení    

Public documents

 
No records to display.

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 25.02.2019 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 14.03.2019 14.03.2019

URL addresses

List of tenderers