Public contract: Dodávka IT zařízení pro MOPR FUD v DNS – 2018/0209

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1362
System number: P18V00000279
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-039502
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 26.10.2018
Tender submit to: 08.11.2018 11:30

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka IT zařízení pro MOPR FUD v DNS – 2018/0209
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání audiotechniky pro Fakultu umění a designu UJEP pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 23 784 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 209.xlsx 51.75 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0209.pdf 537.54 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0209.doc 176.50 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0209.pdf 2.61 MB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
09.11.2018 10:55 other Kateřina Drozdová Oznámení o zrušení zadávacího řízení    

Public documents

 
No records to display.

Forms

URL addresses

List of tenderers

List of tenderers


No participant is assigned.