Public contract: Dodávka stolů a židlí pro MOPR FSI v DNS - 2018/0182

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1310
System number: P18V00000227
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-034209
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2018 - 2026
Date of commence: 10.09.2018
Tender submit to: 21.09.2018 11:30

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka stolů a židlí pro MOPR FSI v DNS - 2018/0182
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání 8 skládacích konferenčních stolů a 75 čalouněných židlí pro Fakultu strojního inženýrství pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 87 752 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0182.docx 152.88 KiB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky0182.pdf 575.80 KiB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - Kryci list 0182.doc 174.50 KiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0182.pdf 2.64 MiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 published 04.10.2018 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 08.10.2018 08.10.2018

URL addresses

URL title URL address
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00001310

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Czech Republic 64 900,00 78 529,00 No
ESO R-MARKET spol. s r.o. 49966626 Czech Republic 73 500,00 88 935,00 No
KANONA a.s. 04163664 Czech Republic 62 900,00 76 109,00 No
Miloslav Kulhavý 03293840 Czech Republic 94 445,00 114 278,00 No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 04.10.2018

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
KANONA a.s. 04163664 Czech Republic 62 900,00 76 109,00

Value finally paid

State: Contract performance terminated 10.10.2018
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2018 62 900,00 76 109,00