Public contract: IT technika pro projekty OP VVV STUVIN a INVUST v DNS – 2018/0102

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 1210
System number: P18V00000127
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2018-025665
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 26.06.2018
Tender submit to: 09.07.2018 11:30
Cancel date: 25.07.2018

Title, type and description of public contract

  • Title: IT technika pro projekty OP VVV STUVIN a INVUST v DNS – 2018/0102
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání IT techniky pro projekty OP VVV „STUVIN“, reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_018/0002735, a „INVUST“, reg. č. CZ02.1.01/0.0/0.0/16_017/0002678.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 334 752 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0102.xlsx 50.52 KiB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0102.pdf 538.51 KiB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0102.doc 176.50 KiB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0102.pdf 2.79 MiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 30.07.2018 30.07.2018

URL addresses

List of tenderers