Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského nábytku pro MOPR PřF v DNS – 2018/0101

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1165
Systémové číslo: P18V00000082
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-025204
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2018 - 2026
Datum zahájení: 25.06.2018
Nabídku podat do: 16.07.2018 11:30
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského nábytku pro MOPR PřF v DNS – 2018/0101
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodání a instalace kancelářského nábytku pro Přírodovědeckou fakultu UJEP pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 244 346 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0101.xlsx 893.73 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0101.pdf 576.23 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - Kryci list 0101.doc 174.00 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0101.pdf 2.59 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
09.07.2018 11:25 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Drozdová Prodloužení lhůty pro podání nabídek    

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
17.07.2018 16:49 ostatní Kateřina Drozdová Oznámení o výběru dodavatele    

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nejnižší nabídková cena nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 09.07.2018 ---
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 20.07.2018 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 27.07.2018 27.07.2018

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00001165

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky