Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro UJEP – 2017/0028

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1005
Systémové číslo: P17V00000039
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-014220
Datum zahájení: 01.06.2017
Nabídku podat do: 08.08.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb pro UJEP – 2017/0028
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a § 134 zákona s jedním dodavatelem na dodávka kancelářských potřeb specifikovaných v příloze č. 4 této zadávací dokumentace pro potřeby zadavatele. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu určitou – ode dne uveřejnění příslušné rámcové smlouvy do registru smluv Ministerstva vnitra ČR po dobu 3 let.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 6 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
04.07.2017 15:32 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Vladislav Šrajbr Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.09.2017 14:32 ostatní Vladislav Šrajbr Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 04.07.2017 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 19.10.2017 19.10.2017

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00001005

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
MEFISTO s.r.o. 49357948 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
POPROKAN s.r.o. 64051218 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
SDZP družstvo 25476092 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 10.10.2017

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
MEFISTO s.r.o. 49357948 Česká republika 46 805,84 56 635,06

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.