Formulář CZ03 - Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení

Název formuláře Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: F2023-004046


Oddíl I: Zadavatel

I.1) Název a adresa

Název:
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
IČO:
44555601
Ulice a číslo popisné:
Pasteurova 1
Obec:
Ústí nad Labem
Kód NUTS:
CZ042
PSČ:
40096
Stát:
CZ
Kontaktní osoba:
Lukáš Potměšil
Tel.:
+420 475286391
E-mail:
lukas.potmesil@ujep.cz
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa: (URL)
http://www.ujep.cz/
Adresa profilu zadavatele: (URL)
https://ezak.ujep.cz/

Oddíl II: Předmět zakázky

II.1) Popis

II.1.1) Název:
Rámcová dohoda na dodávku drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek pro UJEP - 2022/0155
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
Hlavní kód CPV:
33700000
Kód NUTS:
CZ042
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Ústí nad Labem
II.1.3) Stručný popis:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a § 134 zákona s jedním dodavatelem na dodávku drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek specifikovaných v příloze č. 3 této zadávací dokumentace pro potřeby zadavatele. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu určitou - ode dne uveřejnění příslušné rámcové smlouvy do registru smluv Ministerstva vnitra ČR po dobu 2 let.
Předmětem plnění jednotlivých veřejných zakázek zadávaných na základě uzavřené rámcové dohody je dodávka drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek (dále jen „zboží“) dle specifikace v příloze č. 3 této zadávací dokumentace, a to vždy v rozsahu specifikovaném zadavatelem podle jeho aktuálních potřeb v jednotlivých výzvách k poskytnutí plnění.
II.1.6) Informace o rámcové dohodě nebo dynamickém nákupním systému
II.1.8) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
(Pokud ano) uveďte registrační číslo projektu:

II.2) Rozsah veřejné zakázky

II.2.1) Celková předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH:
4800000
II.2.2) Konečná hodnota veřejné zakázky
Celková konečná hodnota v Kč bez DPH:
4800000
Název jednotky:
Cena za jednotku v Kč bez DPH:

II.4) Informace o částech

II.4.1) Dělení na části
Zakázka je rozdělena na části

Oddíl III: Řízení

III.1) Popis

III.1.1) Druh řízení
Odůvodnění použití jednacího řízení bez uveřejnění (podle § 63 - § 66 zákona):

III.2) Hodnotící kritéria

III.2.1) Hodnotící kritéria
 
(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
 
Kritérium:
Váha:
 
Další informace o hodnotících kritériích:
III.2.2) Informace o elektronické aukci

Oddíl IV: Zadání zakázky

 (Oddíl prosím opakujte, kolikrát je třeba)
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
Název:
Rámcová dohoda na dodávku drogistického zboží a ochranných pracovních pomůcek pro UJEP - 2022/0155
Zakázka/část je zadaná

IV.1) Informace o nezadání zakázky

Zakázka/část nebyla zadána

IV.2) Popis části

IV.2.1) Popis části zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb či uvedení příslušných potřeb a požadavků)
IV.2.2) Dodatečné CPV a NUTS kódy:
Hlavní CPV kód:
33700000
Kód NUTS:
CZ042

IV.3) Zadání zakázky

IV.3.1) Datum uzavření smlouvy:
22.01.2023
(dd.mm.rrrr)
IV.3.2) Informace o nabídkách
Počet obdržených nabídek:
2
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
2
Zakázka byla zadána skupině hospodářských subjektů
IV.3.3) Název a adresa dodavatele, kterému byla zakázka zadána
(Prosím opakujte, kolikrát je třeba)
Název:
TIDEA s.r.o.
IČO:
09763198
Ulice a číslo popisné:
Bavorská 2780/2
Obec:
Praha 5
Kód NUTS:
CZ01
PSČ:
155 00
Stát:
CZ
E-mail:
obchod@tidea.cz
Tel.:
+420 416732643
Internetová adresa: (URL)
Fax.:
Dodavatelem je malý či střední podnik

IV.3.4) Údaje o hodnotě zakázky/části
(v Kč bez DPH)
Konečná hodnota zakázky / části v Kč bez DPH:
4800000
Název jednotky:
Cena za jednotku v Kč bez DPH:


Oddíl V: Doplňující informace

V.1) Další informace:

V.2) Datum odeslání tohoto oznámení:

24.01.2023