Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Marketing a propagace studijních programů Aplikovaná ekonomie a řízení podniku a Řízení v kulturních a kreativních odvětvích pro FSE UJEP v rámci projektu NPO - 2024/0114
Odesílatel Zbyněk Tichý
Organizace odesílatele Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem [IČO: 44555601]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.10.2024 13:10:35
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel obdržel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. Níže zadvatel uveřejňuje přesné znění dotazů a odpovědi na ně.

DOTAZ
1. - máme v naší nabídce počítat opravdu s tím, že u videí není dán přesně specifikovaně podložený koncept, storyboard ani nijak, jinak uvedeno zpracování. Máme tedy brát zadání, tak jak je popsáno?
Prosíme o upřesnění zda očekáváte od nás kompletní tvorbu scénáře a storyboardu, nebo máme volnou ruku v kreativním procesu?

ODPOVĚĎ
U videí není detailně specifikovaný koncept, očekáváme prvotní detailnější vzájemné jednání při osobním nebo online setkání, kde představíme hrubou představu o videích, detailnější scénář a storyboard budeme očekávat od Vás, samozřejmě s naší plnou součinností a spoluprací. Budeme zároveň rádi za Váš přínos v kreativním procesu, kdy získáme nové pohledy a vhledy na možnosti jejich zpracování a následné marketingové využití.

DOTAZ
Jaký je předpokládaný rozsah natáčení (např. počet natáčecích dní, lokace, potřeba účastníků z naší strany)?

ODPOVĚĎ
Celkový počet videí pro každý předmět, je 10+2, počet natáčecí dnů záleží spíše na Vás a na koordinaci všech aktérů, s čímž budeme v co největší míře nápomocní.
Počet účastníků z Vaší strany na místě- opět záleží asi také spíše na Vás, aby byla moci být videa natočena - obraz, zvuk, hlídání scénáře (režie apod.)

DOTAZ
Bude potřeba při natáčení zajistit nějaké specifické technické vybavení nebo lokace, které je třeba zohlednit v nabídce?

ODPOVĚĎ
Potřeba bude asi technické vybavení, na co budete videa natáčet včetně zvuku, ale obecně asi nebudou potřeba žádné technické nezvyklosti. Videa budou asi většinou natáčena uvnitř budovy na fakultě, tak možná nějaké světla na přisvícení, venku u fakulty nebo v kampusu univerzity anebo ve firmách, kde pracují experti. To ale budou spíše ojedinělé případy a mělo by se odehrát v Ústí nad Labem, nebo v Děčíně, popř. v Litoměřicích a . Vše může být dojednáno.

DOTAZ
2. U mikrostránky není definován rozsah. Máme tedy brát zadání, tak jak je popsáno? Kolik sekcí nebo podstránek si přejete mít na mikrostránce? Má jít o jednu jednostránkovou strukturu nebo více podstránek?
Je nějaká preferovaná technologie nebo platforma pro návrh UX/UI, kterou bychom měli zohlednit?

ODPOVĚĎ
Mikrostránka bude nová pro každý z nových studijních programů (tj. 2), počet sekcí na těchto stránkách budeme tvořit ve spolupráci, nebude jich moc, v podstatě představení předmětu, vyučujících, praktické informace ke studiu, možná aktuality, studijní materiály, včetně vzniklých videí. Takže na ní bude několik podstránek, ale menší množství, jako je například zde: https://regiony.ujep.cz/cs/

Stránky UJEP jsou na wordpresu, ale pokud bude na jiné platformě, která se bude blížit funkcionalitou a vzhledem, neměl by to být problém.

DOTAZ
3. V zadání není vyspecifikováno počet korektur v základní ceně, je tedy počítáno s obvyklými dvěma korekturami k daným produktům?
Máte nějakou specifickou představu o rozsahu korektur? (Dvě korektury jsou obvyklé, ale rádi bychom to s vámi upřesnili.)

ODPOVĚĎ
Ano, domníváme se, že dvě korektury, pokud budou udělány dopodrobna a dobře dojednány, budou v pořádku jako bývá obvyklé.

Obecné doplnění:

Zástupce zadavatele bude jednotlivá upřesnění konzultovat s dodavatelem průběhu realizace. Jak bylo zmíněno výše, zadavatel má obecnou představu o tom, jak by videa mohla vypadat (zejména pak medailonky absolventů z praxe). Zadavatel se nebrání jakýmkoliv moderním i neotřelým řešením a návrhům ze strany dodavatele, která budou respektovat zadávací podmínky této veřejné soutěže.