Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Výměna protipožárních dveří v budově K3 SKM UJEP - 2023/0006
Odesílatel Simona Ježková
Organizace odesílatele Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem [IČO: 44555601]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 15.02.2023 10:37:11
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Zadavatel doplňuje informaci o termínu prohlídky místa plnění veřejné zakázky:

Prohlídka místa plnění veřejné zakázky proběhne dne 20. 2. 2023 v 9:00 hod. Sraz uchazečů je před budovou SKM UJEP (Klíšská 979/129, 400 96 Ústí nad Labem).

Kontaktní osoba: Ing. Pavel Klapálek, Ph.D. (tel: 601 585 661).

Každý účastník je povinen se před podáním nabídky informovat o poloze a povaze budoucího místa plnění a jiných místních zvláštnostech a vyjasnit si všechny nejasnosti. Každý účastník zároveň bere na vědomí, že nedostatečná informovanost nebo mylné chápání ustanovení a údajů ho neopravňují požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo zvýšení ceny plnění.
Při prohlídce mohou dodavatelé vznášet dotazy a připomínky, odpovědi na ně však budou mít pouze informativní charakter a nebudou pro zadání veřejné zakázky jakkoliv závazné.
Pokud na základě prohlídky vzniknou nejasnosti nebo dotazy vztahující se k obsahu zadávacích podmínek, je dodavatel oprávněn vznést tento dotaz písemně na zadavatele analogicky v souladu s § 98 ZZVZ a pouze písemná odpověď zadavatele má závazný charakter.

Zadavatel upravuje lhůtu pro podání nabídek a to: 1.3.2023 10:00 hod.