Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure Přístroj pro zahušťování vzorků - 2022/0064
Sender Simona Ježková
Sender organization Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem [CRN: 44555601]
Recipient All (including public)
Date 13.05.2022 14:08:22
Subject Explanation / Completion / Changes of procurement documents

Zadavatel obdržel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. Znění žádosti a odpověď na ně uvádí zadavatel níže:

DOTAZ:
Nejsme schopni zaručit dodání do 70 dnů, bylo by pro nás lepší 91 dnů. Dále bohužel nemůžeme držet záruku na spotřební díly (článek IV., odstavec 10). Záruku na spotřební materiál neposkytujeme. Také v případě, že je některý díl vadný s nutností výměny nemusí nutně znamenat, že na tuto skutečnost nemá vliv díl jiný.

ODPOVĚĎ:
Zadavatel v příloze č. 1 - Závazné smluvní podmínky - upravuje v článku III. Termín a místo plnění, bod 1. Termín dodávky takto: nejpozději do 100 dnů od zveřejnění smlouvy v registru smluv Ministerstva vnitra České republiky.

Zadavatel v příloze č. 1 - Závazné smluvní podmínky - upravuje článek IV. Odpovědnost za vady a záruku, bod 10. takto: 10. Na díly, součástky, zboží opravované či jinak měněné v rámci záruky poskytuje prodávající novou záruku, v délce (článek IV., odstavec 4) a za stejných podmínek uvedených v tomto článku.

Zároveň zadavatel upravuje lhůtu pro podání nabídek do 27.5.2022.