Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka ICT vybavení do Poradenského centra UJEP v DNSj - 2020/0023
Odesílatel Kateřina Drozdová
Organizace odesílatele Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem [IČO: 44555601]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.03.2020 11:34:27
Předmět Vysvětlení a změna zadávací dokumentace

Zadavatel na základě žádosti účastníka zadávacího řízení o vysvětlení zadávací dokumentace uveřejňuje následující informace a mění znění Přílohy č. 2 - závazné smluvní podmínky, konkrétně oddíl III - "Termín a místo plnění". V souvislosti s provedenými úpravami přikládá NOVOU přílohu č. 2 - závazné smluvní podmínky a tu předchozí zneplatňuje a nebude ji akceptovat. V NOVÉ Příloze č. 2 - závazné smluvní podmínky je úprava termínu plnění v oddílu III "Termín a místo plnění" smlouvy vyžlucena. Z důvodu změny zadávací dokumentace zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do úterý 31. 3. 2020 do 11:30.

DOTAZ:
Díky aktuální situaci s globální pandemií koronaviru COVID-19, nelze dodat zboží požadované konfigurace do požadovaných 10 kalendářních dnů. Je možné o navýšení dodací lhůty na 45 dnů?

ODPOVĚĎ:
Zadavatel mění termín plnění, a to "do 10 dnů ode dne uveřejnění smlouvy v registru smluv MV ČR, nejpozději však do 30. 4. 2020.


Přílohy
- NOVÁ Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0023.pdf (880.48 KB)