Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure Pořízení elektro-centrifugačního nebo jinak konstruovaného zařízení pro výrobu 2D a 3D nanovlákenných struktur – 2018/0030
Sender Vladislav Šrajbr
Sender organization Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem [CRN: 44555601]
Recipient All (including public)
Date 10.04.2018 14:01:05
Subject Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel obdržel dodatečný dotaz, na který odpovídá.
Dotaz:
Závazné smluvní podmínky v kapitole „IV. Odpovědnost za vady a záruka“ a odstavci 8 stanovují lhůtu pro odstranění vady na zařízení do 14 dnů od nahlášení vady. Vzhledem k unikátnosti zařízení a jeho vnitřních komponent nelze ve všech případech zajistit nápravu v tak krátké době a proto požadujeme lhůtu prodloužit alespoň takto: „Tato lhůta nesmí být delší než 30 pracovních dnů od nahlášení vady.

Odpověď:
Zadavatel vyhovuje dotazu a upravuje lhůtu v článku IV. odstavci 8 lhůtu ze 14 dnů na 30 pracovních dnů, viz přiložené aktuální znění závazných smluvních podmínek. Zadavatel nebude v nabídce uchazečů akceptovat původní závazné smluvní podmínky.
Zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 24. 4. 2018 do 10:00 hodin.


Attachments
- Zavazne smluvni podminky_aktualni.pdf (560.35 KB)