Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zahraniční periodika – 2016/0054
Odesílatel Vladislav Šrajbr
Organizace odesílatele Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem [IČO: 44555601]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.07.2016 09:31:43
Předmět Dodatečné informace

Zadavatel obdržel dodatečný dotaz ohledně závazných smluvních podmínek.

Dotaz:
IV.

Odpovědnost za vady a záruka

4. Prodávající je povinen dodávat bezvadná periodika ve lhůtě do 8 týdnů ode dne vydání. V případě, že tato povinnost nebude splněna z důvodů na straně vydavatele periodik, je prodávající povinen u vydavatele uplatnit reklamaci nedodaných nebo poškozených periodik bezodkladně, nejpozději do tří dnů poté, kdy mu bylo kupujícím oznámeno, že mu některá čísla nebyla dodána nebo že jsou poškozená. Prodávající je rovněž povinen umožnit kupujícímu podávat on-line reklamace nedodaných nebo poškozených čísel prostřednictvím Internetu.

Navrhujeme prodloužit termín z 6 týdnů na 8 týdnů. Zámořští vydavatele mají na zaslání výtisků 8 týdnů, což je dáno dobou přepravy a nedokážeme to ovlivnit.

Odpověď zadavatele: Souhlasíme s navrženou změnou.


5. Veškeré oprávněné reklamace podané kupujícím je prodávající povinen vyřizovat do 8 týdnů od jejich uplatnění u prodávajícího, a to dodáním chybějícího nebo bezvadného periodika. V případě, že prodávající nesplní tuto povinnost z vlastní viny a kupující mu písemně oznámí, že již netrvá na dodání originálu předmětného výtisku periodika uvedeného v příloze č. 1 (popř. jeho kvalitní barevné kopie), je prodávající povinen vystavit kupujícímu dobropis a zaplatit mu odpovídající část kupní ceny za nedodaný nebo vadný výtisk periodika.

Navrhujeme prodloužit termín na 8 týdnů. Zámořští vydavatele mají na zaslání výtisků 8 týdnů, což je dáno dobou přepravy a nedokážeme to ovlivnit. U reklamací např. z USA bychom prakticky nikdy nebyli schopni dodržet smluvní lhůtu. Vyřízení reklamace je navíc závislé na uznání reklamace vydavatelem, není proto možné automaticky nárokovat vrácení kupní ceny, pokud vydavatel reklamaci zkoumá nebo potvrdil, že náhradní výtisky byly zaslány

Odpověď zadavatele: Souhlasíme jen s prodloužením termínu na 8. týdnů.

Zadavatel na základě této dodatečné informace vkládá nové aktualizované závazné smluvní podmínky a v nabídkách uchazečů bude akceptovat jen je. Původní závazné smluvní podmínky v nabídkách uchazečů nebudou zadavatelem akceptovány.


Přílohy
- Příloha č. 2 - KS_zahranicni periodika II.pdf (369.22 KB)