Public contract: Nákup vybavení pro distanční výuku PřF v DNS – 2021/0010

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1797
System number: P21V00000010
Contracting authority registration number: 2021/0010
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-016928
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 15.03.2021
Tender submit to: 01.04.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup vybavení pro distanční výuku PřF v DNS – 2021/0010
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v DNS je nákup a dodání 5ks grafických tabletů (velký s příslušenství), 6 ks grafických tabletů, 2 ks tabletů s příslušenstvím, 2ks vizualizer, 3ks monitor, 1ks sluchátka, 9ks mikrofon, 3ks sluchátka s mikrofonem, 2ks tabletů, 10ks webkamer pro distanční výuku Přírodovědecké fakulty UJEP pro projekt OP VVV "U21 - Kvalitní, moderní a otevřená instituce", reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002408.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 300 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0010.pdf 2.93 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace_0010.xlsx 51.01 KB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0010.docx 156.56 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - krycí list 0010.doc 166.50 KB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace_úprava 19.3. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace_úprava 19.3..xlsx 51.07 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
29.03.2021 10:04 explanation, completion, changes of procurement documents Veronika Benešová Explanation / Completion / Changes of procurement documents    
19.03.2021 13:28 explanation, completion, changes of procurement documents Veronika Benešová Explanation / Completion / Changes of procurement documents    

Other messages for the contract

Date Message type Sender Subject r.
14.04.2021 10:01 other Veronika Benešová Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky    

Evaluation of the tenders

Public documents

 
No records to display.

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 19.03.2021 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 29.03.2021 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 13.05.2021 13.05.2021

URL addresses

Contract performance