Public contract: Nákup vybavení pro distanční výuku PřF v DNS – 2021/0010

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1797
System number: P21V00000010
Contracting authority registration number: 2021/0010
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2021-016928
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Date of commence: 15.03.2021
Tender submit to: 01.04.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup vybavení pro distanční výuku PřF v DNS – 2021/0010
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky v DNS je nákup a dodání 5ks grafických tabletů (velký s příslušenství), 6 ks grafických tabletů, 2 ks tabletů s příslušenstvím, 2ks vizualizer, 3ks monitor, 1ks sluchátka, 9ks mikrofon, 3ks sluchátka s mikrofonem, 2ks tabletů, 10ks webkamer pro distanční výuku Přírodovědecké fakulty UJEP pro projekt OP VVV "U21 - Kvalitní, moderní a otevřená instituce", reg. č. CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002408.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 300 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • CRN: 44555601
  • Postal address:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Name of the department: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 60059154

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídek_0010.pdf 2.93 MB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace_0010.xlsx 51.01 KB
Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky Dokument MS Word Příloha č. 2 - Závazné smluvní podmínky_0010.docx 156.56 KB
Příloha č. 3 - Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - krycí list 0010.doc 166.50 KB
Příloha č. 1 - podrobná specifikace_úprava 19.3. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace_úprava 19.3..xlsx 51.07 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

 
No records to display.

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 19.03.2021 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 29.03.2021 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 13.05.2021 13.05.2021

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujep.cz/vz00001797

Contract performance