Veřejná zakázka: Dodávka audiovizuální techniky pro MOPR v DNS - 2018/0116

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1215
Systémové číslo: P18V00000132
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-027492
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2018 - 2026
Datum zahájení: 02.07.2018
Nabídku podat do: 18.07.2018 11:30
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka audiovizuální techniky pro MOPR v DNS - 2018/0116
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodání a instalace audiovizuální techniky pro projekt OP VVV „Univerzita 21. století – Moderní prostředí pro kvalitní vzdělávání“, reg. číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008555. Zadavatel umožní prohlídku místa plnění.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 538 235 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Příloha č. 1 - podrobná specifikace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0116.xls 64.00 KB
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 - závazné smluvní podmínky 0116.pdf 536.72 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příoha č. 3 - krycí list 0116.doc 177.00 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0116.pdf 2.68 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 01.08.2018 ---
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 13.08.2018 13.08.2018

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky