Veřejná zakázka: Dodávka IT zařízení v DNS - 2017/0048

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1016
Systémové číslo: P17V00000050
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-021884
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém pro ICT vybavení 2016 - 2018
Datum zahájení: 28.06.2017
Nabídku podat do: 27.07.2017 11:30
Registr smluv: přejít na smlouvu

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka IT zařízení v DNS - 2017/0048
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky v dynamickém nákupním systému je dodání veškerého IT zařízení uvedeného v příloze č. 1 – podrobná specifikace této zadávací dokumentace pro projekt „Podpora kompetencí, gramotností a exekutivních dovedností žáků ze socioekonomicky znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí (reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000594) z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 188 650 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
  • IČO: 44555601
  • Poštovní adresa:
    Pasteurova 1
    40096 Ústí nad Labem
  • Název oddělení: Oddělení Veřejných zakázek UJEP
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059154

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Závazné smluvní podmínky Účastník dokument vytiskne, vyplní propisovacím perem, PODEPÍŠE a naskenuje do své nabídky. Dokument PDF Příloha č. 2 -závazné smluvní podmínky 0048.pdf 429.93 KB
Krycí list Účastník dokument vyplní, vytiskne, podepíše a naskenuje do své nabídky. Dokument MS Word Příloha č. 3 - Kryci list 0048.doc 262.00 KB
Zadávací dokumentace Dokument PDF Výzva k podání nabídek 0048.pdf 1.33 MB
UPRAVENÁ Příloha č. 1 - podrobná specifkace Účastník nacení veškeré položky, vyplní jím nabízenou specifikaci zboží (včetně uvedení konkrétního zboží) a vloží tuto přílohu do své nabídky. Dokument MS Excel UPRAVENÁ Příloha č. 1 - podrobná specifikace 0048.xlsx 164.79 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
12.07.2017 08:48 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Kateřina Drozdová Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
03.08.2017 11:30 ostatní Kateřina Drozdová Oznámení o výběru dodavatele    

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
COM PLUS CZ a.s. 25772104 Česká republika 153 338,00 185 538,98 Ne
LOSAN s.r.o. 64053580 Česká republika 136 598,00 165 284,00 Ne
SKYNER s.r.o. 01612875 Česká republika 177 650,00 214 957,00 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 04.08.2017

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
LOSAN s.r.o. 64053580 Česká republika 136 598,00 165 284,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 21.08.2017
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2017 136 598,00 165 284,00