Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář: E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: „Rámcová smlouva na dodávky originálních cartridgí a tonerů UJEP 2014/0011“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy podle § 11 zákona mezi zadavatelem a nejvýše 1 uchazečem (dodavatelem) na dobu určitou s možností výpovědi, jejímž předmětem je realizace zakázek na dodávku originálních cartridgí a tonerů po dobu dvou let nebo dovršení cílové částky 1 500 000 Kč bez DPH.

Předmětem plnění bude rovněž zpětný odběr již dodaných a použitých tonerů a cartridge a vystavení protokolu o jejich ekologické likvidaci.

Cena cartridgí a tonerů zahrnuje dopravu na místo určení, zpětný odběr a ekologickou likvidaci. Cena se nesmí měnit, uchazeč musí dodržet cenu cartridgí a tonerů z nabídky po celou dobu trvání rámcové smlouvy.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněnou výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 07. 05. 2014 10:00
Počátek běhu lhůt: 10. 04. 2014
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: