obsah
|
zápatí
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
„Rámcová smlouva na dodávky originálních cartridgí a tonerů UJEP 2014/0011“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
E01: Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
„Rámcová smlouva na dodávky originálních cartridgí a tonerů UJEP 2014/0011“
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy podle § 11 zákona mezi zadavatelem a nejvýše 1 uchazečem (dodavatelem) na dobu určitou s možností výpovědi, jejímž předmětem je realizace zakázek na dodávku originálních cartridgí a tonerů po dobu dvou let nebo dovršení cílové částky 1 500 000 Kč bez DPH.
Předmětem plnění bude rovněž zpětný odběr již dodaných a použitých tonerů a cartridge a vystavení protokolu o jejich ekologické likvidaci.
Cena cartridgí a tonerů zahrnuje dopravu na místo určení, zpětný odběr a ekologickou likvidaci. Cena se nesmí měnit, uchazeč musí dodržet cenu cartridgí a tonerů z nabídky po celou dobu trvání rámcové smlouvy.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněnou výzvou
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07. 05. 2014 10:00
Počátek běhu lhůt:
10. 04. 2014
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software