obsah
|
zápatí
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rekonstrukce prostor pro laboratoře FŽP (stavební práce + interiérové vybavení) - 2025/0057
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rekonstrukce prostor pro laboratoře FŽP (stavební práce + interiérové vybavení) - 2025/0057
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je změna užívání stávajících prostor výdejny dovážených jídel pro Kampus v objektu VIKS. Výdejna jídel se nacházela v části 1.NP budovy VIKS a v současné době je mimo provoz, neboť byla do provozu uvedena menza UJEP v objektu CPTO. Prostory výdejny jídel budou využívány FŽP pro laboratoře. Navrhují se dvě laboratoře, přípravny, kanceláře a technické místnosti. Sociální zázemí pro vyučující i studenty je stávající a kapacitně zcela vyhovující. Původně bylo určeno pro strávníky menzy. Předmětem projektové dokumentace je změna dispozičního uspořádání dotčeného prostoru a nové rozvody sítí technické infrastruktury pro navržený provoz laboratoří.
Bližší podrobnosti jsou uvedeny v přílohách této Výzvy – příloha 1 – návrh smlouvy o dílo - a příloha 3 – projektová dokumentace a slepý výkaz výměr.
Místo plnění:
Ústí nad Labem
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Kontakt:
Lukáš Potměšil
tel: +420 475 286 391
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
30.06.2025 10:00
Datum zahájení:
29.05.2025 11:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software