obsah
|
zápatí
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Mikroarray printer a laserový skener – 2017/0008
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Mikroarray printer a laserový skener – 2017/0008
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Výběrové řízení na dodávku setu 2 zařízení pro výzkum v oblasti mikroarray biosensorů. Je požadováno dodání dvou zařízení: (i) mikroarray printer; (ii) mikroarray laserový skener. Minimální technické specifikace zařízení jsou popsány dále v textu. Jako vítězná bude vybrána nabídka, která splní minimální technická kritéria stanovená v zadávací dokumentaci a zároveň splní kritérium nejnižší nabídkové ceny. Maximální cena setu zařízení včetně cla, nákladů na transport a instalaci zařízení nesmí přesáhnout 84 085,- EUR bez DPH.
English:
Tender for a purchase of a set of 2 instruments for the purpose of research in the area of microarray biosensors. The two systems will be delivered within the tender: (i) a microarray printer; (ii) a microarray laser scanner. The minimal technical specifications of the instrument set are described further in the text. The offer which meets the minimal technical configuration and the lowest price of the set will be selected as a winner.
The maximal price of the set included duties, transport and installation is 84 085 EUR without the VAT.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujep.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
03.04.2017 10:00
Datum zahájení:
13.03.2017 15:28
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software